fredag 20. januar 2012

Jeg vant!

Jeg var så heldig å vinne giveaway hos Lottas Himmelrom
De fine premiene fra SneDESIGN kom i posten denne uka. Hos SneDESIGN er det mye fint å finne, så ta gjerne en titt :)
Jeg vant en gangetabell, som passet perfekt over senga til prinsessa,
og fem fine kort!
Det er fredag, helg, langfri og fint vær!
Kan ikke bli så mye bedre enn det :)

Her har dagen blitt brukt til å rydde på syrommet! Nå er rommet snart bloggbart :)

En god  fredagskveld, og helg til dere som er innom!

4 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært, gangetabellen var kjempe kjekk.
    God helg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Du har virkelig hatt vinnerlykken med deg den siste tiden! Du har jo til og med en gevinst som venter på deg her... ;)
    Det ble veldig fint med plakaten på prinsessa sitt rom. Og så synes jeg fortsatt den rosafargen dere har malt veggen i er så fin:)

    Ønsker deg og prinsessa ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Nydelig plakat!

    Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

    klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du er fornøyd! Og så fint den gjorde seg over sengen til datteren din!
    Ønsker deg en nydelig uke :)
    /Christine

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig om du har lyst til å legge igjen en kommentar :)