tirsdag 6. april 2010

Fleecekjole til prinsessa

Da var det tilbake til hverdagen igjen. Vi har hatt ei fin påske, selv om været var så som så. Vi har bl.a. vært på to grillturer, hatt lange turer i vakkert landskap, og kost oss sammen med venner og familie!

I går kveld fikk jeg gjort en del på syrommet igjen. Jeg sydde bl.a. min første kjole! Kjolen er sydd i gammelrosa polarfleece. Jeg pyntet den med hjerte applikasjoner og bånd forran. Bak på kjolen er det brodert prinsessas navn. Brukte Onion kjolemønster, men har gjort forandringer på skulderpartiet. Til å være min første kjole, er jeg VELDIG fornøyd!! Har allerede klippet opp til en kjole til! Kommer til å montere den annerledes, så da skal sømmene bli enda finere :)

Actionbilder

♥BESTEVENNER♥

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Superfin! Den så bare kjempedeilig ut!!

    Og jeg er fortsatt SÅÅÅ fornøyd med strikkeveska!

    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Kjolen ble jo kjempefin, ser ut som prinsessa koser seg i den. Gleder meg til hun kommer imorgen....Momo

    SvarSlett
  3. Så fin den ble, du er jo kjempe flink!! :-) hilsen KK

    SvarSlett
  4. Tusen takk for positive tilbakemeldinger!!! Gleder meg til å ta fatt på neste prosjekt, som er bomullskjole til prinsessa! Kanskje til og med prøve meg på rykesøm...!??!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig om du har lyst til å legge igjen en kommentar :)