fredag 23. april 2010

Cinderella all the way...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger og kommentarer! De blir veldig satt pris på, og de øker sylysten enda
mer :D
Endelig ferdig med prinsesseposen som er bestilt. På utsiden av posen ønsket kjøper å ha to prinsessebilder som hun selv hadde valgt ut. Siden jeg ikke har prøvd meg på dette før, var jeg litt i tvil om det lot seg gjøre.. men jeg tok utfordringen med å prøve å få det til :)
Bildene ble sendt på mail. Tok deretter og endret størrelse og speilvendte de. Skrev så bildene ut på t-skjorte overføringspapir, og deretter strøk jeg de på hvitt bomullsstoff. Resultatet ble veldig greit når jeg fulgte bruksanvisningen- snart må jeg vel innse at det er en grunn for det følger med bruksanvisning på ting...
Til slutt sydde jeg bildene fast på posen med knappehulls-sting. Og her ser dere resultatet:
I dag har prinsessa spydd for første gang, og det ikke med måte heller! Spysjuka er ikke noe å trakte etter! Ho har vært trøtt og slapp i ettermiddag/kveld, og har sovet mye liggende oppå meg. Det er noe som IKKE er normalt!! Sist ho gjorde det var ho vel baby.. Ho har heller ingen matlyst. Har fått i ho litt drikke, men det meste kommer opp igjen :(
Nå sover ho godt, så krysser fingrene for ho er frisk og rask når ho våkner i morgen tidlig!!!

1 kommentar:

  1. Erfaringen med vognposer bare vokser og vokser seg jeg. Kjedelig med spysjuka, får håpe der ikke varer så lenge. god bedring

    Silje

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig om du har lyst til å legge igjen en kommentar :)